курси програмування для дітей безкоштовно

14. Задачі на функції у Python

Урок інформатики задачі на функції у python | ITisFuture

Тут ви знайдете задачі на функції у python. Всі завдання викладені у формі веселої гри “Цифрова школа”, погравши у яку ви будете лускати функції як насіння! Переможе той, хто створить найбільше функцій!

Як може виглядати програма з кількома функціями ?

Гра Digital school (Цифрова школа) або задачі на функції у python на всі випадки життя

Сьогодні ми програємо у гру “Цифрова школа” (“Digital school”), де створимо безліч програм для різноманітних уроків. Ось правила нашої гри:

Ви змагаєтесь командою та кожен окремо. 

Можна: 

  • обмінюватися думками, допомагати одне одному та підказувати
  • шукати підказки у будь-яких файлах чи в інтернеті

Треба: 

  • скинути завдання вчителю до кінця гри
  • оформити кожне завдання у вигляді функції
  • в імені функції номер завдання
Гра на урок інформатики Цифрова школа Прості функції у Python | ITisFuture

Не можна:

виконувати одне і те ж завдання в одній команді

Завдання розташовані нижче. Вони різного кольору і позначені зірочками. Колір визначає, на яку тему це завдання. Зірочки показують складність (від 1 до 10). Далі пару табличок, які можуть вам допомогти обрати завдання.
Ви можете обрати складність та теми для завдань.

Гра на урок інформатики Цифрова школа Прості  функції у Python | ITisFuture
Математика27 28   47 38 40 
Українська 5 15 13 33  34 
Англійська65 66 55 56 57 19 23 29  30 50 
Історія54 9 51 52 53 24  25 26 
Фізкультура44 35 36 39
Астрономія2 3  4 11 7 21 31
Географія1 6 12 8 22 32 37
Біологія \Екологія10 14 16
Мистецтво61 62 63  41 42 64 67 68 69 48 70  
Технології43 46 45 49  58 59 60  17 18 20 

Задачі на функції

Математика

27 ** ** ** Коли у першокласників перевіряли техніку читання (скільки слів  дитина читає за 1 хвилину), то отримали результати у списку нижче. За допомогою функцій списку, дізнайтеся:

  • яка найбільша швидкість читання
  • яка найменша швидкість читання
  • яка середня  швидкість читання

  (21 учень). 

read=[40,24,68,31,34,46,72,39,34,42,43,32,38,47,92,65,21,35,28,46,52]

Мем про математику Урок гра з інформатики Прості функції у Python
Мем про математику Урок гра з інформатики Прості функції у Python

28 ** ** ** У список занесли всі оцінки Василя з математики за семестр навчання За допомогою функцій списку, дізнайтеся:

  • яка була найбільша оцінка
  • яка була найменша оцінка
  • яка середня  оцінка

read=[10,5,11,8,2,7,12,10,10,7,11,8,11,9,10]

47 ** ** **  Напишіть програму, яка послідовно від 100 віднімає 7 і виводить всі числа, які в неї виходять.  І так доки не дійде 0.

100
93
86
...

38 ** ** ** Згенеруйте два випадкових числа від 1 до 1000 і запишіть в змінні a i b. 

Якщо a > b, то виведіть обидва числа на екран і результат їх різниці
Якщо a < b, то виведіть обидва числа на екран і результат їх додавання
Якщо a = b, то  виведіть обидва числа на екран і множення.

40 ** ** ** ** ** Відомо, що сума всіх кутів трикутника завжди – 180 градусів. Нехай в нашому трикутнику змінні а, b та c будуть використовуватись для зберігання кутів. Перші два кути мають генеруватися випадково (подумай, в якому діапазоні мають бути ці числа). А третій кут буде рахуватися за допомогою математики (перші два кути будуть відомі, а сума кутів 180 градусів). Програма має вивести всі кути, які вийдуть.

Урок гра з інформатики Прості  функції у Python

Українська мова

5 **  Запитайте у користувача де він живе. Якщо він відповість “в Україні”, програма має привітати його. Якщо він відповість  “на Україні”, програма має написати “Правильно вживати В Україні, бо це держава, а не півострів”. Якщо відповідь якась інша, програма має привітатися англійською: “Hi from Ukraine !”

15 ** ** Запишіть жарт нижче у змінну. Розбийте речення на слова.  Виведіть 16 слово, а потім 2-ге слово (якщо рахувати з нуля, то 15-те і перше).

Найлегша мова у світі – китайська, її знають близько 1,5 млрд. людей. А найважча – українська, 50% населення країни не може її вивчити.

  • Мем про Тараса Шевченка  Гра на python: цифрова школа |Урок програмування у Python | ITisFuture
  • Мем про Тараса Шевченка Гра на python: цифрова школа |Урок програмування у Python | ITisFuture
  • Мем про Тараса Шевченка Гра на python: цифрова школа |Урок програмування у Python | ITisFuture
  • Мем про Тараса Шевченка Гра на python: цифрова школа |Урок програмування у Python | ITisFuture

13 ** ** Запишіть в одну змінну слово “високочолий”, а в іншу “мистецтво” (про історію походження цих слів дізнаєтеся з картинок). З літер кожного з цих слів складіть нове слово і виведіть його на екран.  Знайти відповідну букву допоможе індекс (Наприклад: s[2])

Мем про Тараса Шевченка Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python
Мем про Лесю Українку Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

33 ** Запишіть губні приголосні в один  список, шиплячі в інший, а свистячі у третій. Перемішайте кожен список і виведіть на екран.

Правило на шиплячі приголосні
Правило на свистячі приголосні
Правило на свистячі приголосні
Правило на губні  приголосні

34 ** ** Запишіть у список 4 синоніми слова “говорити”. Програма має випадково обрати один з синонімів і підставити його  замість **** в таке речення:  “Ми з друзями любимо ****”

Синоніми до слова говорити в українській мові Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

Англійська

65 ** ** Намалюйте те, що тут написано

The radius of the purple circle is ten. 

The radius of the yellow circle is fourteen. 

Мем про анголійську мову Урок гра з інформатики Прості функції у Python

66 ** ** Намалюйте те, що тут написано: Please draw a black square. The side of the square is twelve. 

55** ** Зашифруйте назву тваринки англійською. (Використайте коди символів). Виведіть шифр на екран. (Краще обирати слово з 3-4 літер)

56** ** Зашифруйте назву природного явища англійською. (Використайте коди символів). Виведіть шифр на екран. (Краще обирати слово з 3-4 літер)

57** ** Зашифруйте прикметник англійською. (Використайте коди символів). Виведіть шифр на екран. (Краще обирати слово з 3-4 літер)

19 ** ** ** Знамениту фразу Гамлета запишіть у змінну. Виведіть її на екран, але перед фразою виведіть 77 знаків оклику, а після фрази 66 крапок. (використовуйте  команди рядків)

To be, or not to be («Бути чи не бути…»)

23 ** Створіть список зі словами на тему погоди (3-4 слова). Відсортуйте список за алфавітом та виведіть на екран

Погода англійською Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

29 ** ** ** За допомогою команд списку видаліть слова scaring та страшний зі списків. Додайте у списки слова curious та допитливий на перше місце.

en= ["useful", "unexpected", "scaring", "impossible"]

ua= ["корисний", "несподіваний", "страшний", "неможливий"]

30 ** ** ** ** ** Створіть список з 3 слів англійською. За допомогою циклу зашифруй кожне з цих слів. Шифр виведіть на екран

50  ** ** ** ** ** Виведіть фразу англійською  задом наперед.

Madam, I’m Adam  – Мадам, я Адам;

Історія

54 ** ** Напишіть питання з історії й виведіть на екран. Відповідь на це питання закодуйте за допомогою кодів символів і ці коди теж виведіть на екран.

9 ** ** ** Виведіть на екран  2 питання з історії у вигляді тесту з трьома варіантами відповіді. Коли юзер обере варіант, програма його аналізує. Якщо він вірний – програма пише, “Супер!”, для одного невірного варіанту програма має виводити “Hi-ні-ні..”, а для другого, “Прикро, але ні”

Мем про історію Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

Історія в числах

51 ** Оберіть 3 числа в тексті. Перекодуйте одне число в двійкову систему. Одне в 8-кову й одне в 16-кову.

Грецький атлет Протесілай 600 року до н. е метнув диск аж на 46 м. Його рекорд протримався до 1928 року.
356 року до н.е. Герострат підпалив храм Артеміди лише для того, щоб його ім’я потрапило в історичні книги. І це спрацювало!

52 ** Оберіть 3 числа в тексті. Перекодуйте одне число в двійкову систему. Одне в 8-кову й одне в 16-кову.

Відколи 455 року вандали розграбували Рим, «вандалізм» почав означати «безглузде руйнування».
Абдул Кассим Ізмаїл, правитель Персії у Х столітті, подорожував із 400 верблюдами, які перевозили усі 117 000 книг його бібліотеки.
Якби Наполеон народився на рік раніше, то був би італійцем. Він народився на Корсиці 1769 року — через рік після того, як її купила Франція.

53 ** Оберіть 3 числа в тексті. Перекодуйте одне число у двійкову систему. Одне в 8-кову й одне в 16-кову.

На думку вчених, до 1527 р. площа Імперії інків сягала 2 млн км², що втричі більше за територію сучасної України.
Інки настільки любили картоплю, що вирощували понад 3000 різних її сортів!
Камені у спорудах інків укладалися напрочуд точно, а для самої кладки був характерний «замковий камінь» з безліччю кутів, до якого підходили всі інші блоки. Цікаво, що у Мачу-Пікчу можна побачити подібний камінь – із 32 кутами.

24 ** ** За допомогою індексів для списку, виведіть князів Київською Русі в тому порядку, як вони з’являлися на історичній арені (Історична підказка нижче на картинках)

Князі

kings=[“Ігор”, “Володимир Великий”, “Ярослав Мудрий “, “Олег”, “Володимир Мономах “,  “Ольга”, “Аскольд і Дір”, “Святослав”]

  • Князі Київської Русі з датами правління Урок гра з інформатики Прості функції у Python
  • Яровлав Мудрий Урок гра з інформатики Прості функції у Python
  • Володимир Мономах Урок гра з інформатики Прості функції у Python
  • Володимир Великий дати правління Урок гра з інформатики Прості функції у Python

25** ** За допомогою індексів для списку, виведіть всіх мореплавців в тому порядку, в якому вони щось відкрили (Дивіться дати в історичній довідці)


Географічні відкриття

Мореплавці з епохи великих географічних відкриттів 
guys=["Васко да Гама", "Фернан Магеллан", "Бартоломеу Діаш", "Христофор Колумб", 
"Френсіс Дрейк", "Абель Тасман"]

  Бартоломеу Діаш відкрив найпівденнішу точку Африки – мис Доброї Надії (1489)
 Італійський мореплавець Христофор Колумб, переконаний у кулястості Землі, вважав, що, рухаючись на захід через Атлантичний океан, можна досягти Індії зі сходу – з другого боку Землі. Але доплив він не до Індії, а до Америки  (1492)
Васко да Гама вирушив у путь в 1497 р., обігнув південний край Африки й, рухаючись далі уздовж східних берегів, за три тижні пройшов Індійський океан.
У 1498 р. португальці вийшли до узбережжя Індії. Морський шлях до неї було відкрито.
У 1522 році експедиція Фернана Магеллана вирушила на захід, зробивши першу навколосвітню подорож. 
Френсіс Дрейк був піратом, але це не завадило йому залишитися в історії. У 1577-1580 роках він здійснив другу навколосвітню подорож. Дрейк довів, що Вогняна Земля (південь Південної Америки) – острів, наніс західне узбережжя Північної Америки на карту. 
Тасман відкрив Вандіменову Землю (Тасманію), Нову Зеландію та острови Тонга і Фіджі у 1642—1643.

26 ** **  Створіть список найважливіших дат (3-4) в історії твого життя (наприклад, рік, коли ти народився, рік, коли  пішов у школу). Знайди мінімальну і максимальну дату за допомогою функцій списку. 

Фізкультура

44 ** ** Створіть програму, яка випише всі роки в які будуть Зимові та Літні Олімпійські Ігри від поточного року до 3000 року.
(Якщо рік ділиться на 4 – будуть Літні Олімпійські Ігри
Якщо рік ділиться на 2 і не ділиться на 4  – будуть Зимові Олімпійські Ігри)

35 ** **  Створіть програму тренувань для дівчат. Програма має згенерувати два випадкових числа від 10 до 40. І написати  (замість зірочок підстав числа):
Дівчатка, ваше тренування на сьогодні: прес ** разів, стрибки ** разів

39 ** ** ** Створіть список з 6-ти своїх однокласників. Ваша програма має випадковим чином створити 2 команди з них для гри у баскетбол. Підказка:

  • перетасуйте список
  • виведіть перші 3 елементи циклу за допомогою циклу (це команда 1)
  • виведіть наступні  3 елементи циклу за допомогою циклу (це команда 2)

Астрономія

2 ** Напишіть програму, яка визначатиме вагу на Плутоні. На Плутоні всі предмети у 15 разів легші, ніж на Землі. Напишіть програму, в якій користувач вводить свою вагу на Землі та отримує, скільки він важитиме на Плутоні.
Введи вагу на Землі (кг): 100
Вага на Плутоні (кг): 6,667 

Урок гра з інформатики Прості  функції у Python

3 ** Напишіть програму, яка визначатиме вагу на Сонці. На Сонці всі предмети у 270 разів важчі, ніж на Землі. Напишіть програму, в якій користувач вводить свою вагу на Землі та отримує, скільки він важитиме на Сонці. 

Введи вагу на Землі (кг)і: 100
Вага на Сонці (кг): 2700 

4 ** Програма повинна запитати користувача, хоче він полетіти на Венеру чи Марс. Якщо користувач вибрав Венеру – програма має написати “На Венері тобі буде спекотно. Температура там 480 градусів”, якщо Марс “На Марсі ти зможеш побачити найвищу гору у Сонячній системі Олімп. Її висота 27 000 метрів.” 

11 ** Запишіть в змінну рядок (підставте 2 планети і 2 фрукти на основі даних з картинки): “Якби Земля була розміром з помідорку чері, то _____ був би розміром з ______, а ______ розміром з ______”. Виведіть з 7 по 13 символ (якщо рахувати з нуля)

Порівняння розмірів планет з фруктами. Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

Подорож світла у космосі

7 ** ** ** Напишіть програму, яка показує, скільки часу треба, щоб світло долетіло до кожної з планет. Користувач водить час у хвилинах (може бути і дробове число), а програма виводить планети, до яких встигне долетіти світло. Наприклад

Введіть час у хвилинах: 12,5
Світло долетить до Меркурію
Світло долетить до Венери
Світло долетить до Землі

За скільки часу світло долітає до різних планет. Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

21 ** Виведіть на екран список планет:

planets=["Меркурій", "Венера", "Земля", "Марс", "Юпітер", "Сатурн", "Уран", "Нептун"]

(Варіант того ж списку англійською: Mercury, Venus, Earth, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus, and Neptune). Додайте до цього списку Плутон (Pluto) за допомогою команди списку. Відсортуйте список за абеткою і виведіть на екран.

31 ** Напишіть програму, яка випадково обирає для користувача планету зі списку та пише “А ти готовий полетіти на ___?!.”

planets=["Меркурій", "Венера", "Земля", "Марс", "Юпітер", "Сатурн", "Уран", "Нептун"]

Географія

 7 Сучасних чудес світу

Докладніше про ці чудеса можна почитати тут: https://traveliteagro.com/7-novyh-chudes-svitu/

1 ** Одне з Нових Чудес Світу – Велика Китайська Стіна завдовжки 21 196 км. Напишіть програму, яка запитує швидкість (в км\год), з якою користувач піде вздовж Стіни. Програма має вивести  кількість годин, яка знадобиться, щоб обійти стіну.

Наприклад: при швидкості 5 км\год, треба 21 196:5 = 4239 годин

 6 ** Програма має запитати користувача, хоче він поїхати до Мексики чи Перу. Якщо користувач вибрав Мексику – програма повинна написати “Там побачиш піраміду Чічен-Іца”. , якщо Перу “Там побачиш стародавнє місто інків Мачу-Пікчу”

12 ** Запишіть в змінну рядок: “7 липня 2007 року, у день Трьох Сімок було названо нові сім чудес світу.” Виведіть з 7 по 11 символ (якщо рахувати з нуля)

Подорожі

8 ** ** ** Напишіть програму, яка дізнається у користувача, в яку частину світу він хоче полетіти. Залежно від його вибору запропонуй йому побачити диво світу, яке там знаходиться:

якщо Європа – “Можеш побачити Колізей”
якщо Азія – “Можеш побачити Петру або Тадж-Махал або Велику китайську стіну”
якщо Південна Америка – “Можеш побачити Мачу-Пікчу або Статую Христа-Спасителя”
якщо Північна Америка – “Можеш побачити Чічен-Іца”

22 ** Виведіть на екран список чудес:

wonders=["Велика Китайська Стіна", "Римський Колізей",
"Тадж-Махал", "місто Петра", "Статуя Христа в Ріо-де-Жанейро",
"Місто індіанців Мачу-Пікчу", "Піраміда Майя"]

(Варіант того ж списку англійською: Great Wall of China, Chichén Itzá, Petra, Machu Picchu, Christ the Redeemer, Colosseum, Taj Mahal .

Додайте до цього списку будь-яку світову пам’ятку, яка вам подобається за допомогою метода списків.

32 ** Програма має випадково вибрати для користувача чудо світу зі списку та написати “А ти готовий поїхати в ___?!.”

wonders=["Велика Китайська Стіна", "Римський Колізей",
"Тадж-Махал", "місто Петра", "Статуя Христа в Ріо-де-Жанейро",
"Місто індіанців Мачу-Пікчу", "Піраміда Майя"]

37 ** ** ** Згідно з мапою (нижче), час у різних країнах Європи може відрізнятися. Так фіолетові країни живуть в UTC+0 часовій зоні, жовті в UTC+1, а сині UTC+2. Не завжди країна використовує тайм зону, в якій знаходиться географічно.

Створіть три списки countries0, countries1, countries2. Запишіть у кожен 3-4 країни з відповідної тайм зони (В countries0 можна менше). Користувач має ввести тайм зону з клавіатури. У відповідь програма має обрати випадкову країну зі списку тайм зони й запитати “Країна з цієї тайм зони: _________ ? “. Якщо користувач ввів таймзону, якій не відповідає жоден список, програма пише “не можу знайти інформацію”.

Мапа часових зон Європи Таймзони Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

Біологія \Екологія

10 ** ** ** ** ** За даними екологів, один мешканець України створює в середньому 0,5 кг сміття на день. Виведіть на екран скільки сміття залишає одна родина з 4-х людей на  рік. Також виведіть на екран скільки сміття створюють всі мешканці міста Дніпро на рік (це 1 000 000 людей)

14 ** ** ДНК розшифровується як “дезоксирибонуклеїнова кислота ”. Дізнайтеся кількість букв у слові “дезоксирибонуклеїнова” за допомогою відповідної команди. Зробіть так, щоб ваша програма вивела це слово 20 разів.

16 ** ** Коронавірус COVID-19 має повну назву, яку використовують учені.  Це “Severe Acute Respiratory Syndrome Coronavirus 2”.  Порахуйте кількість літер у цьому словосполученні. Виведіть 4-ту букву на екран.

Мем про ковід Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

Мистецтво

 61** Намалюйте коло і зафарбуйте його.  

 62** Намалюйте квадрат якогось кольору.  

 63** Намалюйте трикутник. 

Мем про мистецтво і художників Урок гра з інформатики Задачі на функції у Python

 

41 ** Створіть схожий трикутник з символів @. 

@
@@
@@@
@@@@
@@@@@
@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@@

42 ** Створіть схожий трикутник з символів #. 

##
# #
#  #
#   #
#    #
#     #
#      #
#       #
#        #
#         #

64 ** ** Намалюйте сніговика. (Можна такого, як на малюнку, або на власний смак)

Сніговик на пайтоні Урок гра з інформатики Задачі на функції у Pytho

67  ** ** ** Подивіться на спрощений портрет свинки Пепи і її брата Джорджа. Намалюйте схожий портрет одного з героїв мультиків. 

Свинка Пепа і її брат Джордж. Спрощений портрет Урок гра з інформатики Задачі на функції у Pytho

68  ** ** ** Подивіться на спрощений портрет свинки Пепи і її брата Джорджа. Намалюйте схожий портрет посіпаки (міньйона).

69  ** ** ** Подивіться на відому картину Казимира Малевича “Чорний квадрат” Попросіть користувача ввести колір з клавіатури. Програма має намалювати квадрат такого кольору, який задав користувач

Чорний квадрат Малевича Урок гра з інформатики задачі на функції у Python

48 ** ** ** Казимір Малевич колись намалював картину “Чорний квадрат”, яка стала всесвітньовідомою. Ми спробуємо повторити цей експонат. Програма має запитувати у користувача ввести число від 1 до 20. Потім програма має намалювати квадрат зі стількома ж зірочками в рядок і в стовпчик. Ось приклад для числа 5:

* * * * * 
* * * * * 
* * * * * 
* * * * * 
* * * * * 

70  ** ** ** ** ** Створіть картину у стилі сучасного мистецтва, яка малює 100 кіл за допомогою циклу. Кожне коло має малюватися в випадковій точці. (goto (x, y))

Технології

Мем про сучасних дітей Урок гра з інформатики задачі на функції у Pytho

45 ** ** Електрокар Тесла S Long Range Plus може проїхати до 240 км без підзарядки. Але після того треба буде заряджати її кілька годин. Напиши програму, яка напише скільки разів і коли треба буде зарядити Теслу, щоб доїхати з Дніпра до найзахіднішої точки Європи (мис Рока). Це 4602 км.

Приклад: 

0 зупинка на зарядку. Ми проїхали:  0
1 зупинка на зарядку. Ми проїхали:  240
2 зупинка на зарядку. Ми проїхали:  480
3 зупинка на зарядку. Ми проїхали:  720
4 зупинка на зарядку. Ми проїхали:  960
5 зупинка на зарядку. Ми проїхали:  1200
Урок гра з інформатики Прості  функції у Python

43  ** Хакер Вова Крутий написав троян, що розсилає себе по адресах з адресної книги. У середнього користувача в адресній книзі – 1000 адрес. Троян відсилає по 18 листів на секунду. Напишіть цикл, щоб дізнатися, скільки листів буде відправлено в кожну секунду

46 ** ** Програміст Коля Моніторенко пише 5 рядків  коду за 1 хвилину, а програмістка Клава Мишкіна – за 7 рядків за хвилину. Напишіть програму, яка виводить кількість рядків, яку створять Коля і Клава за 1 годину, за 2 години, за 3,4,5,6,7,8 годин.

 49 ** ** ** Як відомо, двійкова система головна в комп’ютерах. Намалюйте таку двійкову гору за допомогою циклу

          11
         1001
        100001
       10000001
      1000000001
     100000000001
    10000000000001
   1000000000000001
  100000000000000001
 10000000000000000001
Мем про двійкову систему Урок гра з інформатики Прості функції у Python

Ох вже ці ІТ-шники..

58  ** ** ** Операційна система Wіndows XP на старезному комп’ютері  сама по собі висне 3 рази на день, а якщо їй допомагає програма Толі Моніторенка, то 9 разів на день. Дізнайтеся, скільки разів на місяць висне комп’ютер з допомогою Толі і без. Виведіть ці числа, перевівши їх у 8-ковий код.

59  ** ** ** Програміст Коля Моніторенко (брат Толі з минулої задачі 😉) пише дівчині, з якої познайомився в чаті, 2 листи в день обсягом по 4 кілобайти кожен, а юзер Вася Чайник – 5 листів по 2 кілобайти. Яким буде їх сумарний трафік за місяць? Переведіть це число в 16-кову систему

60  ** ** ** ** ** Напишіть цикл, який виводить у двійковій системі всі числа від 1 до 20. Цикл має пропустити число 3.

17 ** ** ** Запишіть одну цитату про ІТ у змінну. Розбийте речення на слова і виведіть тільки ті слова, які виділені кольором:

Думай як баг, дій як баг і ти знайдеш баг. — З книги мудрості JavaScript-розробника

Немає сенсу наймати тямущих людей, а потім вказувати їм що робити. Ми наймаємо людей, щоб вони говорили нам що робити. — Стів Джобс

У XXI столітті залишиться тільки два види бізнесу: ті, хто розвиває свій бізнес через Інтернет, і ті, хто не в бізнесі. — Білл Гейтс

Працювати треба не по 12 годин в день, а головою! — Стів Джобс

18 ** ** ** Запишіть одну цитату про ІТ у змінну. Розбийте речення на слова і виведіть тільки ті слова, які виділені кольором:

Кожен дурень може написати код, зрозумілий комп’ютеру. Хороші програмісти пишуть код, зрозумілий людям. — Мартін Фаулер

Хороший програміст — це той, хто дивиться в обидва боки, переходячи дорогу з одностороннім рухом. — Даг Ліндер

Машини повинні працювати. Люди повинні думати. — IBM

Іноді краще залишитися спати вдома у понеділок, ніж провести весь тиждень налагоджуючи написаний в понеділок код. — Christopher Thompson

20 ** ** ** ** ** Запишіть в змінну таку цитату. Розбийте речення на слова. Ви отримаєте список після розбиття. Перетасуйте всі слова в тому списку і виведіть на екран те, що вийде 

Генерація випадкових чисел — надто важливе питання, щоб залишати його на волю випадку. (невідомий)

Уроки програмування для дітей. Домашня робота

Домашня робота

Використайте функції у своїх Python програмах.

1: Зробіть 4 завдання різних кольорів. Завдання описані вище. Ви можете обрати будь-які, які не робили у класній роботі

Уроки програмування для дітей ускладнені завдання level up

Level Up!
Задачі на функції у Python

Використайте функції у своїх Python програмах.

1: Зробіть 3 ззавдання, які позначені шістьма або більше зірочками. 

Не зупиняйтесь у вивченні Python! До зустрічі на наступних уроках!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *